Monday, March 26, 2007

In de knoei....

Heb mezelf wat in de knoei gewerkt. Remember mijn tatoo girl?

Tof, nog altijd geen spijt van, maar het lot heeft nog een knappe vrouw op mijn pad gestuurd. Soms geen, soms te veel… Te veel is niet het juiste woord natuurlijk, het is voor mij heel tof om twee vrouwen te hebben die voor mij klaar staan. Waarom klaag ik dan?
De één weet uiteraard niet van de andere, tot dusver normaal. Waar zit dan het addertje? Het zijn vriendinnen, collega’s… Stom van mij, I know, maar het was te mooi om te laten liggen.

Ik vraag me wel af hoe ik dit oplos en moeilijkheden vermijd? Iemand ervaring met dergelijke situaties?

2 comments:

Anonymous said...

you're a dead man!

sweet kiss
your tattoo girl

Anonymous said...

hello Dirk,

you know what?
I can't say 'no' either.. and
since you're in my street a lot..

could be fun

;)