Tuesday, March 20, 2007

Tatoo-girl

Ik ben niet het soort man dat graag opschept over zijn veroveringen maar ik weet iets wat jullie niet weten! Ik ben onlangs in de koffer gekropen met een felle meid en het was de moeite: fel, hitsig… a good ride. Zij heeft mij zelfs aangenaam verrast. Geklasseerd bij: voor herhaling vatbaar. Maar waar ik het eigenlijk over wil hebben... De vrouw in kwestie heeft een leuke tatoo, op een nogal intieme plaats, prikkelend & leuk. Ik ben benieuwd of ik de enige ben die het geheim van ons V. kent... dus ik zou zeggen: als je weet waarover ik het heb, let’s talk about it.

1 comment:

Anonymous said...

Zeg, lekkeren, discretie is ook niet uw sterkste kant precies, he! En dan nog durven zeggen dat ik 'voor herhaling vatbaar' ben... ik zal het maar als een compliment zien, zeker? Ge hebt chance dat ik er zelf ook niet teveel romantische gevoelens achter zie... en dat gij ook wel... a good ride... zijt. Allez, 't is u vergeven, maar als ge één woord durft reppen over waar die tattoo staat en hoe hij eruit ziet, dan denk ik niet dat ge in de nabije toekomst nog aan veel 'good rides' zult moeten denken. Understood?

X
V.