Monday, April 23, 2007

weet er iemand meer over onze Steve "wonderboy"?

"Stevie Wonderboy", zo zou je hem kunnen noemen... maar mij een beetje te glad en te gemakkelijk. Het is een vlotte jongen ja, hij kan presenteren en is ad rem ja, hij heeft flair ja, hij is grappig ja..... maar toch is er iets dat mij niet aanstaat. Hij was hier nog maar net en hij was al op stap met Fie en Vero. Niet dat ik jaloers ben, helemaal niet, maar Steve is snel, iets te snel. Dus ik ben op zoek naar wat inlichtingen over die jongen. Wie meer weet... en ik kan zwijgen nietwaar.

4 comments:

Anonymous said...

Hey

om u wat te helpen, een kleine tip, hij ligt in bed met iemand belangrijks. Iemand van DE zender.
Rarara wie?

Anonymous said...

hey zoals anonymous al zegt hij ligt in bed met iemand van de zender je kan wel raden wie het is een vrouw .
en die steve heb ik nog nooit van hehoordt .

Anonymous said...

toch onvoorstelbaar hoeveel foutjes er in die blogs staan eh :-) ik heb wel al van die steve gehoord, tschijnt een sympathiekerd te zijn die zo macht verwerft en die dan behoorlijk kan misbruiken. zorg er vooral voor dat je hem niet tegen je krijgt!
over zijn presentatiekwaliteiten weet ik niet zoveel, al vind ik toch dat hij er behoorlijk plat tegenaan gaat...
verder moet je je geen zorgen maken over fieke, die is veel te trouw om iemand ooit te bedriegen, vooral jou niet...

Katia said...

Hy Dirk,
Steve aast inderdaad een klein beetje (veel) op vrouwelijke aandacht maar die krijgt hij al genoeg van Véro (die 'm duidelijk wel ziet zitten) & er zijn er vast anderen.
Maar Fie'ke ziet jou veel te graag !
Neem dat van ons aan ;-)
Maar zoals één van de vorige bloggers al zei:
Hou 'm te vriend want als hij wil kan hij de macht die hij al heeft behoorlijk misbruiken.
PS: Ikzelf vind 'm behoorlijk glad & goedkoop maar hij brengt wat sfeer in de gangen van Antenne.